Ön melyiket választja? Ne csak álmodozzon, tegyen is érte!

Ön melyiket választja? Ne csak álmodozzon, tegyen is érte!

Tapasztalataink szerint a szórólap a kis és középvállalkozások számára az egyik leghatékonyabb marketing eszköz lehet, annak érdekében, hogy eljuttassa üzenetét célközönségéhez, a lakossághoz. Részletek »

Főbb referenciáink

 
  • Merkbau
  • Jana Cipő
  • Tesco
  • Alpha-Zoo
  • Coop
  • Hillvital

 

Terjesztési területek
postaláda száma >>

Vélemények

“előzőekben rossz tapasztalatom volt a terjesztéssel kapcsolatban, a Rodit Kft. visszaadta a bizalmamat. Munkatársaik nagyon sokat segítettek, bármikor fordulhattam feléjük kérdéseimmel. Segítségükkel a terjesztés pedig nagyon  eredményesen zárult. Munkájukhoz további sok sikert kívánok!”
Köszönettel: Lábi Adrienn
 
“egy hét alatt elkészítették a szórólapunkat és kiterjesztették azokat, köszönöm a gyors és precíz munkát..”
Kummer János
 
“„rugalmas , megbízható csapat, segítségükkel  minden előadásunkon megtelt a terem  …”
Köszönöm, Nagy István
 
“sajnos nem tudunk részt venni az ellenőrzésen,mert nincs szabad kapacitásunk, minden munkatársunk a vevőket szolgálja ki .”
Köszönettel:  Németh József